
«Будь-яка система руйнується зсередини некерованими конфліктами»
Харукі Муракамі
Конфлікти — постійні супутники ділових відносин. Складнощі та розбіжності проявляються у взаєминах між колегами, групами співробітників, компаніями.
Ціна конфлікту часом буває дуже високою — недосягнуті цілі, розчаровані клієнти, зірвані контракти, втрачені стосунки, втрачені можливості. Тому управління конфліктами — важлива професійна якість.
Про те, як навчитися отримувати користь зі складних ситуацій, підібрати найефективніші технології для профілактики та розв'язання конфліктів, зміцнити власні навички у розв'язання спірних питань — у нашій програмі навчання.
1. Сформувати/удосконалити навички ефективного управління конфліктами
2. Запропонувати учасникам практичні інструменти для профілактики та врегулювання конфліктів всередині організації та за її межами
3. Допомогти скоригувати персональні стратегії поведінки в конфлікті й виробити нові успішні поведінкові моделі
4. Виробити вміння керувати своїм емоційним станом до, під час і після складних ситуацій без шкоди для іншої сторони
- визначати причини конфліктів, їхні типи та особливості
- проводити діагностику конфліктної ситуації
- розвинути в собі навички конструктивної поведінки в конфлікті
- поліпшити якість спілкування із зовнішніми та внутрішніми клієнтами
- навчитися висловлювати свою позицію під час складної комунікації: для збереження своїх інтересів та адекватного сприйняття позиції партнера
- мислити та вирішувати конфлікти в дусі «win-win»
- «цивілізовано» відбивати спроби маніпулятивного впливу
- покращити навички управління власним емоційним станом у складних комунікаціях і стресових ситуаціях
- Анатомія конфлікту, його структура, ознаки та форми прояву
- Вплив конфліктів на бізнес-результат компанії. Ціна конфлікту. Що означає керування конфліктом
- «Спускові гачки» конфлікту та їхня роль в ескалації
- Недостатня комунікативна компетентність як причина конфлікту. Як правильно реагувати на прорахунки інших для досягнення бізнес-результату і збереження відносин
- Самоаналіз поведінкових стратегій. Вибір оптимальної моделі, залежно від конкретної ситуації
- Зворотний зв’язок та його значення в профілактиці конфлікту
- Неефективні похвала й критика як джерело виникнення конфліктних ситуацій. Мовні «пастки», що провокують конфлікт, та їхня нейтралізація
- Запобігання конфліктам: навички безконфліктного спілкування
- Вирішення конфлікту. Алгоритм дій
- Як прояснити позицію іншої сторони за допомогою грамотних запитань
- «Нецивілізований» вплив у конфліктній ситуації. Прийоми самооборони
- Стрес як супутник конфлікту. Стрес «хороший» і «поганий». Емоційна саморегуляція до, під час і після стресу
- Антистресові технології. Психофізіологічні способи управління стресом