«Менеджмент — це мистецтво досягнення цілей в умовах обмеженості ресурсів»
Террі Александр Гібсон
Ця програма спрямована на підвищення рівня управлінської компетентності керівників, формування їхньої системи менеджменту, розвиток навичок особистої ефективності й самоорганізації, поліпшення колективної взаємодії для роботи на загальний результат.
Під час тренінгу кожен учасник отримує можливість усвідомити свій індивідуальний стиль управління й скоригувати його, відповідно до цілей компанії.
У межах тренінгу учасники працюють зі своїми реальними завданнями, що допомагає усвідомити свої сильні та слабкі сторони, розкриває їхній менеджерський потенціал, посилює мотивацію до роботи, а також підвищує ефективність інвестицій у навчання.
1. Систематизувати й структурувати знання та навички учасників тренінгу для результативного управління персоналом і поліпшення системи взаємодії.
2. Запропонувати учасникам конкретні інструменти для успішної реалізації основних функцій менеджменту.
3. Сприяти підвищенню мотивації учасників до застосування отриманих знань та навичок.
- підвищити рівень особистої ефективності та самоорганізації
- сформувати персональну систему менеджменту й впровадити її у свою діяльність
- підбирати стиль управління, залежно від конкретної ситуації
- ефективно планувати й організовувати роботу підлеглих
- обирати оптимальний вид контролю під конкретне завдання й співробітника
- зрозуміти, як надихати й мотивувати підлеглих на досягнення результату
- розвинути управлінську гнучкість
- дізнатися, як уникнути маніпуляції з боку підлеглих під час делегування завдань
- відпрацювати навички результативної комунікації (конструктивного зворотного зв'язку)
- Ключові характеристики та навички сучасного керівника. Що означає управляти ефективно. Перешкоди в роботі керівника та способи їхнього подолання
- Менеджмент як система. Основні функції управління
- Самодіагностика. Визначення стилю управління, який домінує, та його оптимізація з опорою на функції менеджменту
- Комунікація як інструмент ефективного менеджера і «місце сили» для поліпшення системи взаємодії в колективі
- Цілепокладання і планування як основа успішної діяльності керівника
- Довгострокове й короткострокове планування. Критерії ефективної постановки цілей
- Розставлення пріоритетів під час планування. Інструменти пріоритезації
- Делегування як спосіб розвитку співробітників. Карта-схема делегування завдань
- Вибір потрібного співробітника під конкретне завдання. «Підводні камені» делегування
- Контроль у системі менеджменту: сутність і функції. Ключові помилки контролю
- Як підібрати вид контролю під конкретну ситуацію і рівень зрілості співробітників
- Похвала і критика: конструктивний баланс для управління людськими ресурсами
- Нематеріальна мотивація персоналу: індивідуальний підхід та управлінська гнучкість. Практичне застосування теорій мотивацій у сучасному бізнесі
- Як виявити мотивуючі фактори у підлеглих. «Багаж ідей» для керівника
- Хто мотивує керівника. «Керівники-невдахи» й «керівники-переможці». «Трикутник успіху» ефективного управлінця.