превью: 
Стратегічне планування на основі технології ТоР-фасилітації (Strategic Planning)

Генерали-переможці зазвичай будують військові плани, які працюватимуть незалежно від того, що робить ворог. Це суть гарної стратегії.

                                                                Джек Траут

РЕЗЮМЕ: 

Ця програма ґрунтується на потужній сучасній технології залучення (ToP) усіх зацікавлених учасників Стратегічної сесії. Під час її проведення робоча група спільно розробляє стратегію: дістається спільного розуміння цілей та завдань, визначає важливі напрямки, прояснює можливі перешкоди в роботі та способи їхнього подолання, розробляє конкретний план дій.
Унікальність Стратегічного планування — в його універсальності, оскільки воно поєднує в собі особливості декількох видів планування: Довгострокового, Оперативного та Проєктного.
Крім того, Стратегічне планування не втрачає актуальності в періоди змін у внутрішньому та зовнішньому середовищі, оскільки:
-         орієнтоване на майбутнє;
-         враховує реакцію на зовнішні виклики;
-         допомагає учасникам здійснити вибір у контексті цілей компанії;
-         виділяє інновації як точки опори в період «турбулентності».

ЦЕЛИ ТРЕНИНГА: 

1.      Сформувати спільне комплексне бачення розвитку компанії/підрозділу на найближчі кілька років та визначити пріоритетні стратегічні напрямки

2.      Виявити можливі бар'єри та суперечності на шляху досягнення цілей та розробити план їхнього подолання

3.      Розробити конкретний план дій на перші 12 місяців, 90 днів — щодо досягнення намічених цілей

 

ПО ИТОГАМ ТРЕНИНГА УЧАСТНИКИ СМОГУТ: 
  • детально вивчити ключові етапи стратегічного планування
  • якісно опрацювати актуальні питання за обмежений період часу
  • оцінити ресурси та ефективність дій під час вирішення значущих бізнес-завдань
  • отримати конкретний план дій для подальшого впровадження в професійну діяльність
  • сформувати перелік питань, які потребують додаткового опрацювання
  • визначити терміни та відповідальних за кожну ініціативу
  • На кожному етапі Стратегічного планування застосовуються спеціальні методи й прийоми для генерації ідей, збір інформації для досягнення консенсусу та ухвалення рішень з кожного ключового питання.
    Кожен з блоків включає індивідуальну роботу, практичні вправи в малих групах, а також спільні загальнокомандні завдання.

    ОСНОВНЫЕ АКЦЕНТЫ ПРОГРАММЫ: 
    • Попередній етап. Діагностика та сканування бізнес-середовища
    • Аналіз поточної реальності та виділення трендів
    • Формування «Образу перемоги» — візуалізація бажаної перспективи
    • Вибір пріоритетів за певними критеріями
    • Виявлення блоків, бар'єрів та суперечностей на шляху до мети
    • Розробка стратегічних напрямків
    • Створення плану ключових дій та кроків на перші 12 місяців
    • Завдання на квартал: розставлення пріоритетів, термінів, розподіл ролей
    • Затвердження та прийняття загального плану
    ПРОДОЛЖИТЕЛЬНОСТЬ: 
    14-16 годин (2-3 дні)