превью: 
People Management

«Якщо ви керівник і вірите, що ваші люди люблять вас і ніколи не покинуть, що ж, можливо, настав гарний час подивитись у дзеркало...»

                                                                 Роберт Саттон

РЕЗЮМЕ: 

Програма спрямована на чинних керівників, зміцнення їхніх рольових менеджерських функцій, вдосконалення професійних якостей і характеристик, навичок особистої ефективності та EQ для підвищення ефективності роботи очолюваних ними підрозділів.

Учасники розширять свій менеджерський інструментарій, отримають можливість для подальшого розвитку своїх сильних сторін у контексті корпоративної культури та бізнес-цілей компанії.

ЦЕЛИ ТРЕНИНГА: 

1. Посилити управлінський потенціал учасників для успішної реалізації професійних цілей і завдань

2. Розширити практичний інструментарій учасників для підвищення ефективності роботи свого підрозділу

3. Зрозуміти, як виявляти й утримувати талановитих співробітників

4. Розвинути навички емоційної компетентності для поліпшення взаємодії з підлеглими

ПО ИТОГАМ ТРЕНИНГА УЧАСТНИКИ СМОГУТ: 
  • усвідомити важливість ролі керівника як провідника корпоративної культури компанії під час реалізації стратегічних і тактичних рішень
  • оцінити сьогоднішній рівень особистої ефективності та виявити зони подальшого індивідуального розвитку
  • зрозуміти, як підвищити продуктивність і результативність роботи підлеглих
  • виявляти ціннісні орієнтири та особисті мотиви підлеглих
  • розпізнавати й утримувати співробітників з високим «індексом» ефективності
  • дізнатися, як підтримувати лояльність талановитих підлеглих до компанії та/або керівника
  • розвинути/удосконалити емоційну компетентність
ОСНОВНЫЕ АКЦЕНТЫ ПРОГРАММЫ: 
  • Роль керівника в реалізації стратегічних рішень компанії
  • Чому за однакових умов різні керівники досягають різних результатів
  • Самодослідження персонального прогресу
  • Особиста ефективність менеджера — ключовий фактор успішної роботи підрозділу. Інструментарій проактивного менеджера
  • Універсальна формула особистої ефективності керівника та її практичне використання в професійній діяльності
  • Організація роботи співробітників. «Алгоритм делегування, що мотивує» та його застосування в роботі керівника
  • Три складові продуктивності: час, увага, енергія. Як оптимізувати роботу колективу.
  • Як розпізнати мотиваційні «движки» підлеглих. Модель «С.Т.А.Р.Т.»
  • Метапрограмний профіль і його використання для мотивації співробітників
  • Управління талантами в компанії. Роль керівника в розвитку високоефективних співробітників. Мотиваційна карта
  • Як утримувати талановитих співробітників у компанії. Методи та особливості
  • EQ і його вплив на ефективність керівника. Модель EQ
  • Емоції та управління колективом. Соціальні стереотипи та обмежувальні переконання. Використання емоцій для підвищення ефективності та енергомісткості
  • Емпатія. Техніки емпатичної комунікації для поліпшення роботи команди
ПРОДОЛЖИТЕЛЬНОСТЬ: 
16 годин (2 дні)
ДОКУМЕНТ ОБ ОКОНЧАНИИ: 
Після завершення навчання кожен учасник отримує сертифікат.