«Якщо ви керівник і вірите, що ваші люди люблять вас і ніколи не покинуть, що ж, можливо, настав гарний час подивитись у дзеркало...»
Роберт Саттон
Програма спрямована на чинних керівників, зміцнення їхніх рольових менеджерських функцій, вдосконалення професійних якостей і характеристик, навичок особистої ефективності та EQ для підвищення ефективності роботи очолюваних ними підрозділів.
Учасники розширять свій менеджерський інструментарій, отримають можливість для подальшого розвитку своїх сильних сторін у контексті корпоративної культури та бізнес-цілей компанії.
1. Посилити управлінський потенціал учасників для успішної реалізації професійних цілей і завдань
2. Розширити практичний інструментарій учасників для підвищення ефективності роботи свого підрозділу
3. Зрозуміти, як виявляти й утримувати талановитих співробітників
4. Розвинути навички емоційної компетентності для поліпшення взаємодії з підлеглими
- усвідомити важливість ролі керівника як провідника корпоративної культури компанії під час реалізації стратегічних і тактичних рішень
- оцінити сьогоднішній рівень особистої ефективності та виявити зони подальшого індивідуального розвитку
- зрозуміти, як підвищити продуктивність і результативність роботи підлеглих
- виявляти ціннісні орієнтири та особисті мотиви підлеглих
- розпізнавати й утримувати співробітників з високим «індексом» ефективності
- дізнатися, як підтримувати лояльність талановитих підлеглих до компанії та/або керівника
- розвинути/удосконалити емоційну компетентність
- Роль керівника в реалізації стратегічних рішень компанії
- Чому за однакових умов різні керівники досягають різних результатів
- Самодослідження персонального прогресу
- Особиста ефективність менеджера — ключовий фактор успішної роботи підрозділу. Інструментарій проактивного менеджера
- Універсальна формула особистої ефективності керівника та її практичне використання в професійній діяльності
- Організація роботи співробітників. «Алгоритм делегування, що мотивує» та його застосування в роботі керівника
- Три складові продуктивності: час, увага, енергія. Як оптимізувати роботу колективу.
- Як розпізнати мотиваційні «движки» підлеглих. Модель «С.Т.А.Р.Т.»
- Метапрограмний профіль і його використання для мотивації співробітників
- Управління талантами в компанії. Роль керівника в розвитку високоефективних співробітників. Мотиваційна карта
- Як утримувати талановитих співробітників у компанії. Методи та особливості
- EQ і його вплив на ефективність керівника. Модель EQ
- Емоції та управління колективом. Соціальні стереотипи та обмежувальні переконання. Використання емоцій для підвищення ефективності та енергомісткості
- Емпатія. Техніки емпатичної комунікації для поліпшення роботи команди