превью: 
КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ ПІД ЧАС НАДАННЯ ПОСЛУГ

«Клієнти можуть не пам'ятати, що ви сказали, але вони ніколи не забудуть, що ви змусили їх відчути»

                                                                 Джефф Безос, Засновник Amazon.com

РЕЗЮМЕ: 

Клієнт зазвичай повертається туди, де йому було емоційно комфортно й затишно.

Відомі компанії світу ставлять на перше місце отримання пулу постійних клієнтів, впроваджують та вдосконалюють програми лояльності, допомагають співробітникам опанувати потрібні навички взаємодії з клієнтами.

Якщо клієнтоорієнтація й високі стандарти обслуговування — це ваша стратегія, тоді незалежно від масштабу й сфери діяльності вашого бізнесу клієнт знову прийде до вас, а також рекомендуватиме вашу компанію своїм знайомим. Чи вплине це на ваш прибуток та імідж? Відповідь очевидна.

ЦЕЛИ ТРЕНИНГА: 

1.      Сформувати установку на високий рівень якості обслуговування клієнтів.

2.      Удосконалити комунікативні навички для поліпшення результатів у професійній сфері.

3.      Дати учасникам практичні інструменти для ефективного управління контактом з різними типами клієнтом.

4.      Скоригувати персональні стратегії поведінки в емоційно складних ситуаціях.

ПО ИТОГАМ ТРЕНИНГА УЧАСТНИКИ СМОГУТ: 

-         усвідомити, що таке сервіс, орієнтований на клієнта, а також з яких етапів він складається;
-         грамотно вибудовувати процес спілкування з клієнтом;
-         дізнатися, як з перших хвилин справити на клієнта хороше враження;
-         обирати потрібну модель поведінки під час спілкування з клієнтом залежно від його типу й запиту;
-         навчитися уникати помилок під час взаємодії з внутрішніми та зовнішніми клієнтами;
-         скоригувати персональні стратегії поведінки в конфліктній ситуації та виробити нові успішні поведінкові моделі;
-         зрозуміти, як керувати своїм емоційним станом під час і після стресових ситуацій без шкоди для іншої сторони;

ОСНОВНЫЕ АКЦЕНТЫ ПРОГРАММЫ: 
  • Що таке «клієнтоорієнтація» і хто такий «клієнт»
  • Потреби клієнта як важливий мотив клієнтоорієнтованого сервісу
  • Взаємозв'язки внутрішніх і зовнішніх клієнтів: проєкція «зсередини-назовні»
  • Особливості мислення та компетенції клієнтоорієнтованого персоналу
  • Контакт із клієнтом як процес. Етапи розвитку комунікації та їхні особливості
  • Комунікативна компетентність як основа успіху. Модель ефективної комунікації: структура, логіка та зміст
  • Що впливає на формування сприятливого враження про компанію і як цього досягти. Вербальна й невербальна комунікація
  • Як правильно структурувати й «упакувати» інформацію для передачі її клієнту
  • Управління контактом із клієнтом. Баланс позицій залежно від ситуації
  • Алгоритм надання якісної послуги клієнту
  • Типи клієнтів і дії співробітників щодо до них. Робота з «важкими» клієнтами
  • Комунікація в «складних» ситуаціях. Навички управління конфліктами
  • Стресостійкість і навички емоційної саморегуляції
  • Антистресові стратегії для практичного застосування в професійному середовищі
ПРОДОЛЖИТЕЛЬНОСТЬ: 
9-12 годин (півтора-два дні)
ДОКУМЕНТ ОБ ОКОНЧАНИИ: 
Після завершення навчання кожен учасник отримує сертифікат.