превью: 
НАВИЧКИ ЕФЕКТИВНОЇ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ

«Для успіху в житті вміння спілкуватися з людьми

набагато важливіше за володіння талантом»

Джон Леббок

РЕЗЮМЕ: 

Комунікації — найважливіший компонент будь-якої бізнес-компанії, «лакмусовий папірець» її корпоративної культури.

Аби результати діяльності компанії відповідали очікуванням як зовнішніх, так і внутрішніх клієнтів, важливими є синхронність й точність розуміння інформації, що передається.

Для цього потрібна добре налагоджена система комунікацій. Оскільки спочатку ми взаємодіємо з людьми, а потім через них вибудовуємо бізнес-процеси, розробляємо стратегії, окреслюємо фінансові орієнтири, ставимо цілі та завдання тощо.

ЦЕЛИ ТРЕНИНГА: 

 

1.      Удосконалити комунікативні навички учасників для поліпшення бізнес-результатів у професійній сфері.

2.      Сформувати установку на продуктивне й конструктивне спілкування з колегами, підлеглими та клієнтами/партнерами.

3.      Запропонувати учасникам практичні інструменти для ефективної комунікації.

4.      Розвинути в учасників бажання й вміння успішно справлятися зі складними комунікативними ситуаціями.

ПО ИТОГАМ ТРЕНИНГА УЧАСТНИКИ СМОГУТ: 

-         виробити єдине розуміння принципів і переваг ефективної комунікації;

-         зрозуміти, як вибудовувати бізнес-комунікації з колегами й партнерами всередині та поза організацією, забезпечуючи розв'язання робочих питань;

-         покращити навички професійної взаємодії;

-         підвищити мотивацію на застосування знань і вмінь, отриманих на тренінгу.

ОСНОВНЫЕ АКЦЕНТЫ ПРОГРАММЫ: 
  • Роль комунікації в досягненні бізнес-результату
  • Що заважає розумінню. Комунікативні бар'єри та способи їхнього подолання
  • Як правильно структурувати та «упакувати» повідомлення для передачі його адресату
  • Роль запитань у процесі бізнес-спілкування. Формування єдиного інформаційного поля за допомогою «правильних» запитань
  • Як налаштуватися «на хвилю» взаєморозуміння й поваги
  • Невербальні компоненти комунікації. Вибір способів, адекватних ситуації
  • Зворотний зв'язок та його значення для процесу спілкування. Критика й похвала як види зворотного зв'язку. Грамотна реакція на помилки інших у контексті досягнення потрібного результату
  • Прийоми ефективного слухання: переваги, правила та особливості
  • Аргументація під час роботи із запереченнями. Техніки опрацювання заперечень
  • Конфлікт як тип складної комунікації. Конструктивні та деструктивні конфлікти. Їхня «ціна» для організації
  • Стратегії і тактики врегулювання конфліктів. Самоаналіз поведінкових моделей. Вибір стратегії, залежно від ситуації
  • Алгоритм вирішення конфлікту. Модель пошуку взаємної вигоди
  • Запобігання конфліктам. «Золоті правила» безконфліктного спілкування
  • Протистояння маніпулятивному впливу. Методи й прийоми
ПРОДОЛЖИТЕЛЬНОСТЬ: 
2 дні (з 10.00 до 18.00)
ДОКУМЕНТ ОБ ОКОНЧАНИИ: 
Після закінчення навчання кожен учасник отримує сертифікат.