«Для успіху в житті вміння спілкуватися з людьми —
набагато важливіше за володіння талантом»
Джон Леббок
Комунікації — найважливіший компонент будь-якої бізнес-компанії, «лакмусовий папірець» її корпоративної культури.
Аби результати діяльності компанії відповідали очікуванням як зовнішніх, так і внутрішніх клієнтів, важливими є синхронність й точність розуміння інформації, що передається.
Для цього потрібна добре налагоджена система комунікацій. Оскільки спочатку ми взаємодіємо з людьми, а потім через них вибудовуємо бізнес-процеси, розробляємо стратегії, окреслюємо фінансові орієнтири, ставимо цілі та завдання тощо.
1. Удосконалити комунікативні навички учасників для поліпшення бізнес-результатів у професійній сфері.
2. Сформувати установку на продуктивне й конструктивне спілкування з колегами, підлеглими та клієнтами/партнерами.
3. Запропонувати учасникам практичні інструменти для ефективної комунікації.
4. Розвинути в учасників бажання й вміння успішно справлятися зі складними комунікативними ситуаціями.
- виробити єдине розуміння принципів і переваг ефективної комунікації;
- зрозуміти, як вибудовувати бізнес-комунікації з колегами й партнерами всередині та поза організацією, забезпечуючи розв'язання робочих питань;
- покращити навички професійної взаємодії;
- підвищити мотивацію на застосування знань і вмінь, отриманих на тренінгу.
- Роль комунікації в досягненні бізнес-результату
- Що заважає розумінню. Комунікативні бар'єри та способи їхнього подолання
- Як правильно структурувати та «упакувати» повідомлення для передачі його адресату
- Роль запитань у процесі бізнес-спілкування. Формування єдиного інформаційного поля за допомогою «правильних» запитань
- Як налаштуватися «на хвилю» взаєморозуміння й поваги
- Невербальні компоненти комунікації. Вибір способів, адекватних ситуації
- Зворотний зв'язок та його значення для процесу спілкування. Критика й похвала як види зворотного зв'язку. Грамотна реакція на помилки інших у контексті досягнення потрібного результату
- Прийоми ефективного слухання: переваги, правила та особливості
- Аргументація під час роботи із запереченнями. Техніки опрацювання заперечень
- Конфлікт як тип складної комунікації. Конструктивні та деструктивні конфлікти. Їхня «ціна» для організації
- Стратегії і тактики врегулювання конфліктів. Самоаналіз поведінкових моделей. Вибір стратегії, залежно від ситуації
- Алгоритм вирішення конфлікту. Модель пошуку взаємної вигоди
- Запобігання конфліктам. «Золоті правила» безконфліктного спілкування
- Протистояння маніпулятивному впливу. Методи й прийоми