превью: 
НАВИЧКИ УСПІШНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ТА ПУБЛІЧНИХ ВИСТУПІВ

«У вас не буде другого шансу справити перше враження»

Коко Шанель

РЕЗЮМЕ: 

 

У процесі тренінгу кожен учасник має можливість підготувати реальну презентацію й потренуватися в її проведенні. Це сприяє підвищенню самооцінки, посиленню впевненості, профілактиці можливих помилок і виробленню свого стилю презентатора.

ЦЕЛИ ТРЕНИНГА: 

 

1.      Розвинути/удосконалити навички в підготовці та проведенні презентацій та публічних виступів перед різними аудиторіями.

2.      Покращити комунікативні навички для взаємодії з різними цільовими групами.

3.      Сформувати вміння відповідати на запитання «складної» аудиторії та амортизувати заперечення.

4.      Навчитися переконувати слухачів і спонукати їх до дій.

ПО ИТОГАМ ТРЕНИНГА УЧАСТНИКИ СМОГУТ: 
  • усвідомити, що таке ефективна презентація, її переваги та вигоди
  • формулювати «правильні» цілі для підвищення результативності презентації
  • уникати помилок при підготовці та проведенні презентації
  • підвищити рівень залученості цільової аудиторії
  • переконливо викладати свою позицію та ключові ідеї перед учасниками презентації
  • зрозуміти, як і за допомогою чого посилити вплив на аудиторію
  • сформувати навички роботи зі складною аудиторією
  • навчитися керувати своїм емоційним станом до і під час виступу
ОСНОВНЫЕ АКЦЕНТЫ ПРОГРАММЫ: 
  • Презентація як різновид бізнес-комунікації: цілі, особливості, правила
  • Критерії ефективної презентації. Баланс між «раціо» та «емоціо»
  • Підготовка до виступу. Мета, середовище, тема. Інструмент «Колесо презентації»
  • «Портрет» цільової аудиторії. Як підвищити рівень залученості учасників
  • Презентація як процес. Оптимальна структура і призначення кожної частини
  • Як отримати «кредит довіри» на початку презентації. Підлаштування під аудиторію
  • Критерії підбору інформації. Робота з внутрішніми «фільтрами»
  • Подача інформації з урахуванням провідних репрезентативних систем (VAK) слухачів
  • Ефективний виступ. Образ презентатора та його сприйняття аудиторією
  • Як мінімізувати страхи й хвилювання та перевести їх у ресурс
  • Невербальний супровід презентації. Прояви професійної компетентності та внутрішньої сили через погляд, жести, пози та переміщення
  • Зоровий контакт із різними видами аудиторій. Сектори огляду
  • Жестикуляція як важливий компонент презентації. Жести, які приваблюють та відштовхують аудиторію
  • Голос як «упаковка» змісту. Властивості голосу. Посилення впливу на аудиторію за допомогою голосового інструментарію
  • Відповіді на складні запитання й заперечення аудиторії. Прийоми опрацювання заперечень
  • Техніки мовленнєвої імпровізації. Як розвинути здатність говорити експромтом
ПРОДОЛЖИТЕЛЬНОСТЬ: 
16 годин (2 дні)
ДОКУМЕНТ ОБ ОКОНЧАНИИ: 
Після завершення навчання кожен учасник отримує сертифікат.