«У вас не буде другого шансу справити перше враження»
Коко Шанель
У процесі тренінгу кожен учасник має можливість підготувати реальну презентацію й потренуватися в її проведенні. Це сприяє підвищенню самооцінки, посиленню впевненості, профілактиці можливих помилок і виробленню свого стилю презентатора.
1. Розвинути/удосконалити навички в підготовці та проведенні презентацій та публічних виступів перед різними аудиторіями.
2. Покращити комунікативні навички для взаємодії з різними цільовими групами.
3. Сформувати вміння відповідати на запитання «складної» аудиторії та амортизувати заперечення.
4. Навчитися переконувати слухачів і спонукати їх до дій.
- усвідомити, що таке ефективна презентація, її переваги та вигоди
- формулювати «правильні» цілі для підвищення результативності презентації
- уникати помилок при підготовці та проведенні презентації
- підвищити рівень залученості цільової аудиторії
- переконливо викладати свою позицію та ключові ідеї перед учасниками презентації
- зрозуміти, як і за допомогою чого посилити вплив на аудиторію
- сформувати навички роботи зі складною аудиторією
- навчитися керувати своїм емоційним станом до і під час виступу
- Презентація як різновид бізнес-комунікації: цілі, особливості, правила
- Критерії ефективної презентації. Баланс між «раціо» та «емоціо»
- Підготовка до виступу. Мета, середовище, тема. Інструмент «Колесо презентації»
- «Портрет» цільової аудиторії. Як підвищити рівень залученості учасників
- Презентація як процес. Оптимальна структура і призначення кожної частини
- Як отримати «кредит довіри» на початку презентації. Підлаштування під аудиторію
- Критерії підбору інформації. Робота з внутрішніми «фільтрами»
- Подача інформації з урахуванням провідних репрезентативних систем (VAK) слухачів
- Ефективний виступ. Образ презентатора та його сприйняття аудиторією
- Як мінімізувати страхи й хвилювання та перевести їх у ресурс
- Невербальний супровід презентації. Прояви професійної компетентності та внутрішньої сили через погляд, жести, пози та переміщення
- Зоровий контакт із різними видами аудиторій. Сектори огляду
- Жестикуляція як важливий компонент презентації. Жести, які приваблюють та відштовхують аудиторію
- Голос як «упаковка» змісту. Властивості голосу. Посилення впливу на аудиторію за допомогою голосового інструментарію
- Відповіді на складні запитання й заперечення аудиторії. Прийоми опрацювання заперечень
- Техніки мовленнєвої імпровізації. Як розвинути здатність говорити експромтом