превью: 
ТЕХНОЛОГІЇ ПРОФІЛАКТИКИ ТА УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ

«Будь-яка система руйнується зсередини некерованими конфліктами»

                                                                  Харукі Муракамі

РЕЗЮМЕ: 

 

Конфлікти — постійні супутники ділових відносин. Складнощі та розбіжності проявляються у взаєминах між колегами, групами співробітників, компаніями.

Ціна конфлікту часом буває дуже високою — недосягнуті цілі, розчаровані клієнти, зірвані контракти, втрачені стосунки, втрачені можливості. Тому управління конфліктами — важлива професійна якість.

Про те, як навчитися отримувати користь зі складних ситуацій, підібрати найефективніші технології для профілактики та розв'язання конфліктів, зміцнити власні навички у розв'язання спірних питань — у нашій програмі навчання.

ЦЕЛИ ТРЕНИНГА: 

 

1.      Сформувати/удосконалити навички ефективного управління конфліктами

2.      Запропонувати учасникам практичні інструменти для профілактики та врегулювання конфліктів всередині організації та за її межами

3.      Допомогти скоригувати персональні стратегії поведінки в конфлікті й виробити нові успішні поведінкові моделі

4.      Виробити вміння керувати своїм емоційним станом до, під час і після складних ситуацій без шкоди для іншої сторони

ПО ИТОГАМ ТРЕНИНГА УЧАСТНИКИ СМОГУТ: 

-         визначати причини конфліктів, їхні типи та особливості
-         проводити діагностику конфліктної ситуації
-         розвинути в собі навички конструктивної поведінки в конфлікті
-         поліпшити якість спілкування із зовнішніми та внутрішніми клієнтами
-         навчитися висловлювати свою позицію під час складної комунікації: для збереження своїх інтересів та адекватного сприйняття позиції партнера
-         мислити та вирішувати конфлікти в дусі «win-win»
-         «цивілізовано» відбивати спроби маніпулятивного впливу
-         покращити навички управління власним емоційним станом у складних комунікаціях і стресових ситуаціях

ОСНОВНЫЕ АКЦЕНТЫ ПРОГРАММЫ: 
  • Анатомія конфлікту, його структура, ознаки та форми прояву
  • Вплив конфліктів на бізнес-результат компанії. Ціна конфлікту. Що означає керування конфліктом
  • «Спускові гачки» конфлікту та їхня роль в ескалації
  • Недостатня комунікативна компетентність як причина конфлікту. Як правильно реагувати на прорахунки інших для досягнення бізнес-результату і збереження відносин
  • Самоаналіз поведінкових стратегій. Вибір оптимальної моделі, залежно від конкретної ситуації
  • Зворотний зв’язок та його значення в профілактиці конфлікту
  • Неефективні похвала й критика як джерело виникнення конфліктних ситуацій. Мовні «пастки», що провокують конфлікт, та їхня нейтралізація
  • Запобігання конфліктам: навички безконфліктного спілкування
  • Вирішення конфлікту. Алгоритм дій
  • Як прояснити позицію іншої сторони за допомогою грамотних запитань
  • «Нецивілізований» вплив у конфліктній ситуації. Прийоми самооборони
  • Стрес як супутник конфлікту. Стрес «хороший» і «поганий». Емоційна саморегуляція до, під час і після стресу
  • Антистресові технології. Психофізіологічні способи управління стресом
ПРОДОЛЖИТЕЛЬНОСТЬ: 
16 годин (2 дні)
ДОКУМЕНТ ОБ ОКОНЧАНИИ: 
Після завершення навчання кожен учасник отримує сертифікат.